2008. március 15., szombat

A mami kutyusa

A nagyim nemrég óta egyedül lett,ezért úgy gondoltam megajándékozom egy kutyussal,egy jó kis házőrzővel,akit azért szeretni is lehet...A képeket a Győri Állatmenhelyen készítettem. Még nem tudtam eldönteni melyik kutyut vigyel el neki..

Ő egy igen idős eb,nagyon cuki volt,de nem hiszem,hogy ő lenne a megfelelő...





Őt láttam meg először,éppen sétára vitték. Vidámnak tűnt...








Azt hiszem az idős mamim mellé ő sem a legjobb választás,bár ez a kutyulány nagyon jámbor volt...és nagyon szerethető...










Azt hiszem,ő lesz az igazi. Kb. egy-másfél éves,tehát fiatal, nem félős,viszont szereti az emberi társaságot,de azért ugatni is tud,ha a területvédelemről van szó. Elég mozgékonynak tűnik,szerintem ez a tuti befutó a maminak...ja,és ami képeken nem annyira látszik: nagyon helyes kutyu...









Nincsenek megjegyzések: