2009. október 12., hétfő

Mekkora ötlet!!!

A nagymamám ezerrel kézimunkázik minden télen,amikor a házba szorul,mert kint rossz az idő,és egyébként sem lenne dolog a kertben,a ház körül a hólapátoláson kívül,azt meg inkább a fiaira bízza így 78 évesen,közel a 80-hoz...
Szóval csak gyártja és gyártja a népi motívumos remekeket...nekünk.Unokáknak. És én nemigen tudom őket beilleszteni sehova,szépen kimosva,vasalva,keményítve-ahogy kell- pihennek egy papírdobozban,és minden nyáron nagy lelkiismeretfurdalás közepette megszellőztetem őket,és elgyönyörködöm bennük,mert tényleg csodásak,de...sehova sem illenek a modern házikónkba....
Legalábbis eddig nem találtam meg a helyüket...de most...látva ezt a képet...
mert ugye nem csak én voltam olyan szemfüles és más is felfigyel a fotel alsó részén elhelyezett csipketerítőkre,poháralátétekre?...szerintem nagyon állat!! (persze a cica is édi-bébi!) azt hiszem a hétvégén hasznosítom az ötletet. HEURÁKA! MEGTALÁLTAM!! ...végre a nagyi szeretettel készített kézimunka-remekek helyét...:))



Nincsenek megjegyzések: