2009. november 4., szerda

Szieszta a retro-sarokban (sorozat)

Kyra és Dió cicusok gyakran szundítanak így együtt ezekben a fotelekben az előszobában,ahova egész nap besüt a melengentő napocska... Nem bírtam ellenállni a kísértésnek,és lefotóztam őket,aztán pedig nem bírtam leállni,és a végén nem tudtam eldönteni,melyik lett a legjobb fotó...ezért aztán feltöltöttem az összeset:

















































































































































































































































































































































































































































































































































Nincsenek megjegyzések: