2009. december 30., szerda

újabb Blogcsemegécskék...

...és íme egy újabb csemegéznivaló: ismét innen: www.desiretoinspire.blogspot.com . Ezek tetszettek meg,ezekről az oldalakról. Nagyon nem akartam visszamenni a blogokban inkább a frissebb bejegyzésekből választottam minden oldalról a nekem legjobban tetszőt,szóval érdekes lehet még kutakodni itt és itt és itt...és itt...:)

www.thenorthelevation.blogspot.com
itt pl szépen ellaknék..no nem a gyerekszobában,de azér kiskirály lehet,akinek ilyen játékkuckó jutott,nem?!

szívesen ejtőznék a medence partján egy szép vasárnapi délutánon...



finom ételek illata szállna a levegőben....



hát,ilyen kívülről...



ez itt meg már Kate Moss boszi 1992-ből....mesés nem ?


ugyanabból a Vouge fotósorozatból...bosziból depis hercegnő..:)

az alábbi képhez tartó blogbejegyzésben a blogger örömködik a frissen házhoz érkezett Tom Dixon lámpái fölött-alatt...:) Ezeket a lámpákat én is nagyon csípem..így hát....én is örömködve tettem fel ide ezt a fotót...:)) Hurrá!!


ez az oldal eklektikus,minden van itt a kreatív ügyeskezűségtől a designerek őrültségein át,a főzőcskéig minden,de tényleg...ez a fotó megtetszett...egyébként a recept is van hozzá az oldalon nem csak képecske....
csini konyha....


csini csajok modern fotón...


www.inspirationline.blogspot.com
extravagáns kéró ... itt is eltengődnék,nem csak a kilátás miatt....







kedves fotó...



www.heartfireathome.blogspot.com
mókuska is kedves...ahogy tömi kétpofára a mogyit....:)



mikor lesz már tavasz....és mikor lesz az én kis kertecskémben ilyen szépséges tulicsoda?...:(


www.fileunderlovely.com
óh,ezt a filmet ezerszer is megnézném...egyrészt,mert szeretem Marie Antoinette történetét,akármilyen szomorkás is,másrészt szerintem Kristen Dunst tökéleltes Mari A.-t alakított,harmadszorra mert gyönyörűek a színek a filmben...imádnivaló...legszívesebben kockáról kockára eltenném magamnak a képeket....imádom a finom pasztellt!!! Éljen a királynő!!!!!


páva-szépség:


www.dressdesigndecor.blogspot.com

ah,Párizs....látlak-e valaha....ilyen gyönyörűségesnek,mint ezek a fotók....?



Párizsi? lány...

Párizsi fázós galambok...




www.deardesigners.wordpress.com


asztali dekoráció

Egyszerűen: Beautiful!

ez is beautiful....:)




www.blanaid.com

Lady

www.appletreestaging.blogspot.com
almásládák új feladatban...
jé,ez tetszik....mamiiiiii!!!! Hol vannak az almásládák??????


Nincsenek megjegyzések: