2009. március 26., csütörtök

Design Forecast 2009 Autumn

Az előrejelzés szerint a képeken látható formák,színek az idei ősz befutói lesznek. Ezen kívül szerepelt még a felsorolásban az Afrika-feeling,ami nekem különösebben nem jött be,sem a nagyon színes vonalak,minták,sem pedig a bútoroknál alkalmazott puritánság miatt. Befutó még a Citrus-mix, a citrom,narancs,mandarin,némi lime-mal,ez szerintem amolyan Ikea-s minta vonalon mutat jól,nekem ez sem annyira jön be,max. egy gyerekszobában tudom elképzelni. Az általam említett fotókon a Francia romantika vonal mutatkozik meg némileg modern formába gyúrva (a részletekben lakozik az ördög,ugye)na,ezt imádom. A lámpa-kompozíció és a virágos-akármicsoda is nagyon bejött,Corsage névvel illették a www.pointclickhome.com oldalon. Nekem tetszik,és én személy szerint simán el tudnám képzelni egy térben az egészet. A kanapét egy beton-fal előtt,a párnával,a corsage-virág akármicsodával (szőnyeg?),és felette (a barokk csillár helyett) a best-in-show shower lámpakomozícióval. Csodás mesevilágot lehetne vele varászolni. Egy loft lakás galéria része alá amit én női saroknak neveznék...:)
Vagy ez már tobzódás lenne a jóban?


Az első képpel kapcsolatban itt lehet keresgélni: www.melogranoblu.com





a második képpel kapcsolatban ezt az utalást találtam:www.bougies-la-francaise.com




A harmadik képpel kapcsolatban ez az oldal az illetékes: www.satiec.co.za




Ezt a szépséget pedig itt: www.chivasso.com


Nincsenek megjegyzések: