2010. február 6., szombat

Álomház!!!!

Nos,az alábbi képek magukért beszélnek: Ide nekem egy lottó ötöst,és már építettném is ezt a házikót valahol,kilátással valami vízre,vagy hegyekre...:))









Az alábbi linkre kattintva körbekukkanthatjuk azt a házatbelülről is....:)


Az utolsó szögig tökéletes.
Egyébként a ház három napja még eladó volt,mindössze egy dollárért. Az angol tudásom kissé hiányos,úgyhogy csak nagyjából értettem a dolgot,ezért inkább nem írom le,mire jutottam a fordítással.Az biztos,hogy túl szép ahhoz,hogy igaz legyen. A házat nem más tervezte egyébként,mint Paul Thiry,még 1962-ben épült. Nekem nagyon bejön,a videót nézve lelki szemeimmel láttam berendezve az álomlakot,és nagyon-nagyon bele tudtam magam képzelni a környezetbe....:)),még akár Seattle-be is,ahol ez a lak áll...

Nincsenek megjegyzések: