2010. február 8., hétfő

Amikor az álmok (legalábbis egy részük) megvalósulnak :)

Ha most rám néznétek,azt látnátok,hogy boldogan vigyorgok...és ennek nem más az oka,mint hogy a januárban feltett kívánságlistámról,hm,egy-két dolgot kipipálhatok. Végre felrakhattam a polcra három nagyszerű szakácskönyvet (na,nem fognak ám azok ott csak úgy porosodni :) )
Az imént hozta a postás a Bereznay-Mai magyar konyha-t, a Dolce Vita Magyarországon-t, na meg a híressé lett blogger M.Zsófi- Chilli és Vanília című remekét.
Mosoly! Mosoly! Mit mosoly?! Vigyor!!!!! :))))))

3 megjegyzés:

Jose Ramon Santana Vazquez írta...

...traigo
sangre
de
la
tarde
herida
en
la
mano
y
una
vela
de
mi
corazón
para
invitarte
y
darte
este
alma
que
viene
para
compartir
contigo
tu
bello
blog
con
un
ramillete
de
oro
y
claveles
dentro...


desde mis
HORAS ROTAS
Y AULA DE PAZ


TE SIGO TU BLOG




CON saludos de la luna al
reflejarse en el mar de la
poesía...


AFECTUOSAMENTE
FAVOURITS OF ME


ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE CABALLO, LA CONQUISTA DE AMERICA CRISOL Y EL DE CREPUSCULO.

José
ramón...

zytuscicus írta...

Segítség!!! Le tudná nekem valaki fordítani Jose Ramon bejegyzését?
Jose,Do you speak english? I really would like to know,what did you write me...,please... :)

CsacskaMacska írta...

Szia de jó hogy rám találtál, mert így én is valami egészen hozzám közel álló blogra leltem:-) Küldesz nekem erre a mélcímre egy akár üres levelet? Akkor leírom hol találod meg ezeket az ollókat!
mesztegnyeivera@gmail.com
én is olvasód lettem, szuper a blogot!!!!!:-)