2010. június 5., szombat

Megjelent a könyvem!!! :)

Tudatom mindenkivel (A VILÁGGAL!),hogy végre megjelent első regényem.
A címe: Flick-Flack-Egy nyári történet.
Tegnap kaptam kézhez az első pld-kat. Katt a képre,és olvashatod is a tartalmát,amelyet könnyű,nyári olvasmánynak szántam. Ajánlom mindenkinek,aki kicsit ki akar kapcsolódni.
Megvásárolható az alábbi helyeken:
-Győr, Nem Szingli Kávézó (ahol dedikálok is :) )
-Győr, Mosonmagyaróvár Kalligráf Könyvesboltok,
-Győr Arany János utca, Ünnepi Könyvhét standjai (még ma)
Jövő héttől pedig már elérhető lesz itt is:
www.bookline.hu
Vegyétek,olvassátok! Aztán írjatok nekem kritikát! :)

3 megjegyzés:

eszterda írta...

Hú! ezt nem is tudtam!!! Eszméletlen vagy! Miért titkoltad???

zytuscicus írta...

Nem titkoltam,csak...babonából nem kürtöltem világgá,amíg nem lett belőle az,ami :)

Köblös Szilvia írta...

Szuper Csajtól szuper borító és egy még szuperebb könyv!
Gratulálok! Millió puszi!