2010. június 16., szerda

Polyvore

Gyerekkorom nagy álma volt egy Barbie-baba. Sokáig spóroltam rá,de végül a nagymamám segítségével hozzájuthattam egyhez. Onnantól kezdve nem volt megállás: naponta kreáltam újabbnál újabb csodaruhákat a babámnak.A mami gyűjtögette nekem a rongydarabokat,és én suli után tűt és cérnát ragadva készítettem divatházakat megszégyenítő álmokat a babámra :)
Nos,a gyerekkornak vége lett, Barbie-baba is a ködbe veszett... találtam azonban egy oldalt, ahol bárki (így én is), kiélheti az "öltöztetős-divatozós" vágyait. Nekem nagyon bejött. Íme, egy kis ízelítő a kreálmányaimból... Igaz,itt nincs baba,de remekül ki lehet próbálni, mi-mivel mutat jól. Az már persze más kérdés,hogy kin mutatnának jól ezek a szerkók..... :)
Ajánlom mindenkinek, tessék kipróbálni! Jó játék! :)
Forrás: http://www.polyvore.com/

Ez volt az első kreálmány,szerintem egészen jól sikeredett...

Ez a kedvencem :)
Ezt akkor raktam össze,amikor a mozikban elkezdték játszani az Alice Csodaországban-t

Egy jó kis zöld-sárga




Ez itt tegnap készült (Twilight póló inspirálta)
Szárnyas malac..hihi :)

Natural


ó,ha ilyen cipellők sorakoznának a szekrénykémben...hm...!


Türkiz tobzódás


Velence-romantika (itt már írtam a regényemet)

Egy ruha három élete: verzió 1: csinos esti partizós, verzió 2: városban vidáman szaladgálós, verzió 3: elegáns homokos-tengerparton nyaralós













Nincsenek megjegyzések: