2010. november 15., hétfő

Az egyiknek sikerül...a másiknak (nekem) meg nem...EGYENLŐRE!

Előző hétvégén életemben először megpróbálkoztam a macaron előállításával... és hát...khm... nem igazán jött össze a dolog :( Azért...egy kis önvigasztalalásként megjegyzem,hogy az íze finom volt... :) Az alábbi fotót egy lelkes és nagyon ügyi gasztroblogger oldalán találtam. Ezen a hétvégén újra próbálkozni fogok a macaron-készítéssel... ezúttal az ő instrukciói alapján! :) Hátha egyszer nekem is sikerül létrehoznom valami hasonló csodát :) Egy biztos: nem adom fel! :))
A fotó forrása: www.renidani.blogspot.com


4 megjegyzés:

Zs'Art írta...

Szégyellem nagyon, de én nem tudom, mi az a macaron. A kép alapján: süti?
És mi nem sikerült?
Én csak egyszer sütöttem, és azt is még a kutya is kiköpte - ha ez vígasztal. :) (Nem nekem való műfaj sajnos.)

zytuscicus írta...

Igen,ez egy süti. Habcsókféleség.Kívül roppan,belül ragacsos, a két rész között pedig fincsi krém késztet(het) elégedett hümmögésre :) Francia. Ott mindenhol(pékségben,sütiboltban,kávézóban...stb) lehet ilyet kapni,amolyan nemzeti nyamiság :)
Az egyém azért nem sikerült,mert nem tároltam kellő ideig a tojásfehérjét szobahőmérsékleten,és ez miatt nem lett "talpa" :(
Ha pénteken sikerül, akkor majd szombaton küldök neked kóstolót! ;)

Túry Amália írta...

Uhh nekem is volt sikertelen macaron próbálkozásom (azaz nem is csak egy, több is), de nem szabad feladni! Annyira szép a végeredmény, hogy megéri!

zytuscicus írta...

nem adom fel! :)