2010. március 5., péntek

Jó pasik top...ööö...12! Elvégre tavasz van,vagy mi...

Természetesen a top-ok topja ez a pasi itten...Salamon, A Kedvesem... :) Ezt a képet nagyon szeretem, egy szépen sikerült nap kezdetén készült,amikor a szülinapját ünnepeltük.




és a többi rangsor nélkül:


Kedvenc sorozatom, a Dr Csont férfi főhőse David B.,az aranyos macho-t játszó figura a fura zokanijaival,meg a félszeg szerelmes szerepével... :)




Patrick S. akit imádtam tiniként,természetesen a Dirty Dancing-ben:

Egy másik jó sorozat (Grace klinika) sztárja,Patrick D.,kicsit nyálas a figurája,de attól még...:




Legújabb kedvenc filmem,az Ausztrália során tetszett meg a figurája Hugh J.-nek:



Amikor ez a film megjelent nagyon odavoltam a történetéért. Alfie jó pasi,na...:)

Ez a fickó,Heaht L. meg jól itthagyott minket.... :(




Egy művész: R. Gergely. A karizmája egy csuda,a kávézónkba hozta pár csaját,és lyukasra röhögtem a hasam a pult mögött a "csaj-beetetős" randi-dumájától. Mert az ötödik csajnak is ugyanazt nyomta. Színre ugyanazt. Viszont van kisurgázása. Nem is kicsi,ezért került ide a listámba...




Na,ő az a figura,aki tud nagyon jóképű,aztán meg ótvar ronda is lenni egy percen belül. Szóval érdekes. Gondoltam itt a helye...




Magyar és színész,és szépek a pillái...
N. Ervin


A régi jó öreg Richard G. aki már az anyukámnak is bejött :)


és végül: megint valaki,akinek nem szépsége,sokkal inkább a kisurgázása az,ami ütős... mindenki kedvence Cs.Sándor.




A lista nem rangsorol,egyszerűen csak ilyen sorrendben jöttek a fotók.
Azt gondoltam,most,hogy megint elromlott az idő,és főleg csajok a rendszeres olvasóim....

CSAJOK! BOLDOG NŐNAPOT KÍVÁNOK! :)






Nincsenek megjegyzések: